Zabezpečenie rastu rozšírením portfólia produktov a služieb

Nové produkty a služby sú podstatou podnikania. Ale žijeme vo svete, kde viac ako 80% nových produktov zlyháva. V TNS vieme, ako prekonať prekážky, ktorým musia čeliť inovácie, a ako navrhnúť efektívnu stratégiu pre rozvoj portfólia produktov a služieb. Náš individuálny prístup sa líši od tradičných modelov. Definujeme skutočný vplyv trhu na produkty, vrátane jeho vplyvu na existujúce portfóliá značky. TNS nástroje pomáhajú našim klientom zamerať sa hneď na začiatku na tie inovácie, ktoré majú najväčší potenciál, poskytujú presné návrhy pre rozvoj produktov a služieb a vytvárajú silnú marketingovú stratégiu pre uvedenie nových produktov na trh, prostredníctvom ktorých dosiahnu skutočný a udržateľný rast svojich výnosov.

Našim klientom pomáhame v rôznych oblastiach:

príklady zo siete 

  • Využitie príležitostí rastu v novom trhovom segmente
  • Oživenie už zavedenej značky džúsov
  • Úspech dosiahnutý vybudovaním silnej značky