Finance

Sektor Finance poskytuje výskumné a analytické informácie bankám, poisťovniam a všetkým finančným inštitúciám. 

Rastúca komplexnosť finančných trhov a zväčšujúca sa konkurencia si vyžadujú čo najpresnejšie a najaktuálnejšie informácie a analýzy spojené s profesionálnym poradenstvom.

Pri riešení problémov a pri hľadaní individuálnych konceptov pomáhajú hlavne flexibilné produkty, inovatívne služby a poradenstvo v oblasti prieskumu trhu. Pri strategickom riešení problému vychádzame z našich niekoľkoročných skúseností.

Okrem znalosti lokálneho finančného trhu má tento sektor prístup aj k aktuálnej medzinárodnej expertíze, ktorá je overená viac ako tridsiatimi rokmi skúseností v oblasti prieskumu finančných služieb.

S mnohými klientmi je rozvinutá pravidelná, nepretržitá spolupráca, ktorá trvá už niekoľko rokov.

Pri spolupráci s významnými finančnými inštitúciami poskytujeme okrem výskumných a analytických informácii aj poradenské služby na riešenie daných problémov. Poskytujeme pravidelné aktuálne informácie o situácii na finančnom trhu.

Finančným inštitúciám pomáhame aj pri strategickom plánovaní, rozhodovaní a tvorbe efektívnej marketingovej stratégie.

Expertíza v oblasti financií

V oblasti financií a finančného výskumu zahŕňa ponuka vecnej expertízy tieto oblasti:

  • znalosť a porozumenie finančného trhu a jeho vývoja na Slovensku aj v zahraničí
  • integráciu poznatkov z výskumov rôznych typov do ucelenej analýzy
  • interpretáciu výsledkov výskumu v kontexte vývoja celého trhu
  • znalosť práce partnerov na strane klienta a porozumenie ich potrieb
  • schopnosť nájsť a navrhnúť optimálne, na mieru šité riešenie pre každú úlohu a problém klienta
  • porozumenie segmentácii trhu, návrhy komplexných výskumov zahŕňajúce všetky kľúčové segmenty trhu
  • porozumenie vývoja a trendov umožňujúce správne interpretovať výsledky kontinuálnych výskumov
  • konzultácie v rámci komplexného riešenia marketingovej úlohy

Okrem toho ponúka sektor Finance komplexný servis v oblasti ad-hoc výskumov a kontinuálnych projektov.

Medzi typické štúdie v tomto sektore patria:

Imidž a pozicioning značky

  • imidž značky
  • pozicioning
  • stratégia značky
  • určenie cieľovej skupiny a atraktívneho konceptu pre nový produkt či službu

Stakeholder management

  • spokojnosť a lojalita zákazníkov
  • spokojnosť a motivácia zamestnancov
  • reputácia spoločnosti
  • spoločenská zodpovednosť firiem

Strategické štúdie, popis a meranie trhu

  • segmentácia, mapovanie zvyklostí zákazníkov a ich potrieb
  • znalosť produktov a služieb
  • využívanie služieb, postoje zákazníkov
  • odhad veľkosti trhu a pod.

Optimalizácia cien a produktov

  • štúdie cenovej citlivosti
  • testovanie konceptov produktov alebo ideí v zárodku, prípadne generovanie nových nápadov a ich optimalizácia
  • simulácia reálneho rozhodovacieho procesu spotrebiteľov prostredníctvom metodiky Conjoint a iných  customizovaných metód

Hodnotenie konceptov reklám

  • testovanie reklamy v štádiu vývoja alebo po uskutočnení kampane
  • kontinuálne meranie účinnosti kampaní

Mapovanie starostlivosti o zákazníkov na pobočkách

  • Mystery Shopping
  • Mystery Calling